Donkey: Just who are you trying to keep away? Just tell me that, Shrek?
Shrek: Everyone! All right?

Donkey: Hey, what's your problem, Shrek, what you got against the whole world anyway, huh?
Shrek: Look, I'm not the one with the problem, okay? It's the world that seems to have a problem with *me*!



Wednesday, May 14, 2008

mrrr. musc.

Io m-am saturat. Pe bune. M-am saturat sa ma bata lumea la cap, sa vrea sa dea de mine fie ca eu am chef sa se de de mine fie ca nu, m-am saturat sa ies din casa, m-am saturat sa ma fac ca nu ma deranjeaza sau mai mult, ca imi face placere vorbaria de doi bani si platitudinile politicoase care umple tacerea altminteri stingheritoare, sa ma fac ca totul e ok, sa zambesc ca asa zice fisa postului sau bunul simt, ca deh! nu e nimeni de vina ca tu ai picat intr-un butoi cu melancolie si te-ai dus la scufund sa iti cauti corabioarele de hartie scufundate, m-am saturat sa pretind ca nu sunt in starea asta, m-am saturat sa dau explicatii pentru ea, care oricum nu sunt adevarate, m-am saturat sa dau explicatii in general pentru ca, cu foarte putine exceptii, urasc intrebarile si cu cat sunt mai personale cu atat le urasc mai mult, m-am saturat ca lumea sa se bosumfle pe tema asta si sa aiba impresia ca respectivele explicatii li se cuvin. M-am saturat de foarte multe chestii, inclusiv de faptul ca ma tot satur. Concluzia finala ramane in continuare "mrrr. musc.".

No comments: