Donkey: Just who are you trying to keep away? Just tell me that, Shrek?
Shrek: Everyone! All right?

Donkey: Hey, what's your problem, Shrek, what you got against the whole world anyway, huh?
Shrek: Look, I'm not the one with the problem, okay? It's the world that seems to have a problem with *me*!



Monday, April 6, 2009

9 Dragons

Observ cu stupoare că am avut o maaaaare scăpare. Şi anume, nu am postat nimic despre 9Dragons. E oareşcum de înţeles - cine citeşte blogul ştie de el sau măcar ştie că eu ştiu. Ceea ce evident nu surprinde nici pe departe în totalitate adevărul, pentru că eu mult mai mult decât doar ştiu de el (if that makes sense…).

Aaaaaanyway dacă vreţi mmorpg, eu vi-l recomand cu căldură. Şi cică mai nou primesc şi lăptic dacă sunt cuminte şi postez linkul la varianta în română a jocului, adică asta: http://9dragons.acclaim.com/romanian/ aşa că suportaţi-mă. Sfatul meu e să îl jucaţi totuşi în engleză. Give it a try.

No comments: