Donkey: Just who are you trying to keep away? Just tell me that, Shrek?
Shrek: Everyone! All right?

Donkey: Hey, what's your problem, Shrek, what you got against the whole world anyway, huh?
Shrek: Look, I'm not the one with the problem, okay? It's the world that seems to have a problem with *me*!



Friday, June 27, 2008

a mad, mad world

Si ca sa vezi ca nu mi-ai intrerupt aberatiile, voi continua, din pacate in aceeasi nota.

Duminica am trecut pe la lucru si colega imi povestea ca pe acoperisul casutei de vis-a-vis facuse un nenea plaja1 si am chicotit noi, hihihi, hahaha, ca de acum nu ne plictisim la lucru, ci admiram pesiajul. Ca luni sa imi spuna seful ca respectivul s-a spanzurat. De acoperis. Plaja pe naiba, ala studia terenul. huh?

Iar pentru cei din casa de alaturi chemase o alta colega politia. Pentru ca era scandal intre un el si o ea si pentru ca la un moment dat ea era ghemuita in balcon strigand dupa ajutor in timp ce el dadea in ea. Iar la iesire, portarul s-a luat de ea ca de ce a trebuit sa sune la politie? Ca ala doar vroia piz**, si cand barbatul vrea piz**, femeia trebuie sa ii dea2.

Deci daca are cineva inclinatii stiintifice3, va rog sa ma informati si pe mine daca au loc furtuni solare in perioada asta sau daca a picat vreun meteorit radioactiv pe undeva prin zona. Iar daca nu s-a intamplat nimic similar, ori eu ori lumea am luat-o razna muuuuult mai mult decat permit parametri normali de nebunie. fool



1 biroul e la etajul IV
2 *suicide*
3 desi tind tot mai mult sa cred ca e nevoie de inclinatii stiintifico-fantastice

No comments: