Donkey: Just who are you trying to keep away? Just tell me that, Shrek?
Shrek: Everyone! All right?

Donkey: Hey, what's your problem, Shrek, what you got against the whole world anyway, huh?
Shrek: Look, I'm not the one with the problem, okay? It's the world that seems to have a problem with *me*!



Tuesday, August 5, 2008

sinapse

Ma distreaza la culme cand descopar (sau cred ca descopar) actiuni ale subconstientului. Ma fascineaza chestiile astea care ne fac sa gandim, credem, simtim si sa facem chestii fara ca macar sa ne dam seama cat de "manipulati" suntem de catre piticii nostri de pe creier - placeri, temeri, dorinte, simpatii si antipatii de care cel mai adesea nu suntem constienti.

Ergo, je = fan anime. Recunosc fara rusine ca am terminat recent de vazut toate seriile din Sailor Moon, 200 episoade, originalul in japoneza cu subtitrare. Recunosc, de asemenea, ca am in download acasa toate 9 seriile de Pokemon si ca m-am uitat ieri la primul episod din Digimon pe net. Si ca vreau sa vad Yu-Gi-Oh si Inuyasha cap-coada. Asa, asta ca introducere.

Part of my job este sa completez o afurisita de baza de date cu numele unor persoane responsabile cu anumite chestii in saptamana urmatoare. Detaliile nenecesare, ca nu conteaza oricum. Click pe sagetuta in jos, ales din lista numele corespunzator, save. Eh, e acolo un tip care imi placea la nebunie cand era on duty pentru ca... imi placea numele lui de familie. Suna... simpatic. Nistoran il cheama. Habar n-am cine e, daca e in Timisoara sau Bucuresti, cum arata, cati ani are, etc. Atat ca numele mi se parea incredibil de simpatic. Si nu imi explicam de ce... pentru ca cele din familia de cuvinte cum ar veni, de genul Nistor, Nistorescu, Nistoreanu, etc nu imi spun absolut nimic. In schimb, Nistoran.... love

Eh, ieri m-a pocnit o chestie... Nu stiu daca asta este motivul, dar imi pare cat se poate de plauzibil. Exista un pokemon cu nume foarte asemanator, bazat pe rozatoare... soarece, iepure.... chinchilla... ce o fi. Nidoran. Cred ca asta e motivul...

No comments: